Wednesday, October 19, 2016

Forex volume 0 01

Dankie WHRoeder en forexcoder. Ek het 'n foto van my vraag aangeheg. Dit volume 8 dat Iam kry, wat beteken dit is ek meer gewoond raak aan termynkontrakte, waar as jy 'n groter volume Inan onaktiewe mark, kan jy quotslippagequot in jou bestelling. Ek wonder gebeur dit in Forex. Sê, as ek 'n een-klik orde (mark volgorde) te gebruik om 1,000,000units van EUR / USD koop teen 1,4300, sou ek soms kry iets soos 500,000 eenhede gedoen word at1.4300 en ander 500,000 eenhede op 1,4301. . sou ek iets kry soos 500,000 gedoen word by 1,4300 en 'n ander 500,000 eenhede op 1,4301. Van wat ek hoor, gedeeltelike fulls hang af van die makelaar. Gewoonlik egter youll kry alles of niks gevul by 1,4300 of 1,4301 as gevolg van die glip. Deel van 8 op 'n M1 grafiek beteken dat die prys het veranderinge 8 keer. Jy hoef nie meer niks minder nie. Gedeeltelike vul soos beskryf in jou post ek weet net gebeur met een makelaar, en AFAIK net met hangende bestellings, as jy die mark bestellings sal jy alles of niks kry stuur, as ubzen gesê. Deur die verhoging van die maksimum toegelaat glip jy sal die kans van 'n dronk verhoog, maar jy kan kry 'n erger price. This is geheel en al die geld bestuur metode ontwerp om fx handelaar oor hoe om hul rekening vir 'n winsgewende onderneming te bestuur beheer. Laat sê dat die maksimum risiko kan jy neem as jy iemand kies. Jy kan meer in www. fx-magic. info leer Laat ek jou help in 'n kreupel man se illustrasie. As jy 100usd om handel te dryf, handel met 0,01 baie om seker te maak jy dit nie waag meer as 2usd of 3usd per handel wat beteken stop verlies aan 20 of 30pips so kan sê dat jy in staat is om jou handel kapitaal te verhoog om 1000usd is, dan begin handel 0.1 baie om seker te maak jy dit nie waag meer 20 of 30usd wat beteken dat jy sal altyd jou verlies te stop by maksimum 30pips. As God jou help en jy in staat is om jou kapitaal te verhoog tot 10.000 dan is dit waar die werklike forex begin omdat jy conviniently kan plaas 1 baie om handel te dryf waar jy 10usd wins per 1pip (Elkeen syfer skuif in 'n geldeenheid waarde) as teen 10cents behulp 0,01 lot en 1USD using.1 baie. So, wat gebeur wanneer jy nou tot handel kapitaal 20,000usd, dan is jy gemaak as jy 'n hoër baie kan plaas en maak groot geld soos 100usd per pitte beweging. So baie groottes is net 'n erf by jou vlak te verdien per elke handel wat jy kan uitvoer sodat dit kan 'n bepalende rol speel in vas te stel hoe groot jy verdien en hoe groot jy verloor as die handel gaan teen julle. Ek hoop dit verduidelik jou vraag. 0.1 beteken 1mini baie (100) 0.2 quot 2 quot quot (200) quot quot quot 1 beteken 1standard baie (1000) 2 quot 2 quot baie (2000) So as jy hav kan sê 250 den jy kan net handel maksimum van 2minis. As jy het 630- jy kan handel maksimum van 6minis. maar dat beteken Tradin ur geheel acct. wat is nie goed geld Prak. u shld Kep d risiko af. if you hav 230 den pls handel 0.05 - 5micro MINIS. if you hav 1200- den u shld Kep waag deur Tradin 0,3-0,5. Daarom is dat as jy handel 1lot den n klein verlies kan vee jy uit. Kan ek stel stop verlies en neem wins in INSTANT ORDER Dit blyk dat u 'n lui leerders beskou. Al hierdie vrae u vra is eerste beginsels van die forex. Gaan na babypips, com vir meer inligting. Jy kan cutekoredehotmail voeg by ur chat lys sodat ons kan gesels. Ek lei mense aanlyn. Yap Toks ek het jou by my yahoo chat lys 0.110,000 handel rekening grootte 0.220,000 handel rekening grootte 1.0100,000 handel rekening grootte en so aan jou gedeponeer fondse (marge vereiste) bepaal die lot grootte van jou makelaar sal toelaat u om handel te dryf lees verder na google en soek vir meer. Hi almal, lekker vraag u gevra daar. ek bedoel dit is 'n vraag wat as antwoorde goed deur elke forex handelaar verliese sal verminder hulle exprience in forex. Wat bedoel ek met hierdie stelling goed, dit is nogal jammer dat meeste buitelandse valuta handelaars in Nigerië dont care oor risiko / geldbestuur, selfs wanneer hulle dit theoritically maar tydens implementering kan noem, het hulle uiteindelik doen 'n ander ding almal saam. vir u 'n goeie forex handelaar u moet weet wat die lot grootte beteken nie, hoe om dit te gebruik om voordeel te trek en al die antwoord wat ek hier gesien het regtig probeer om hul beste in die vraag te beantwoord UR. en is nie hier om te herhaal wat hulle sê, maar om u te wys hoe om ur rekening te bestuur. In die eerste plek moet jy die strategie wat u wil gebruik, te glo in dit vas te stel en volg dit voortdurend. 2ndly, moet u ur handel tyd en tydraamwerke wat ur strategie (byvoorbeeld pas as jy gebruik elke dag spilpunt definieer, moet u dit te gebruik in klein tyd raam en altyd onthou dat dit vir die hele dag. U nie nodig het om dit te bereken of gaan na www. actionforex want daar is outomatiese een wat u net kan stort in ur gids platform). as vir verhandeling tyd, sal die geldeenheid paar u handel help u hierdie dws bepaal of u kies euro / dollar-U moet die tyd hierdie paar beweeg vinnig (uit my exprience 08:00 via 10:30 en 14:30 via 04:30) weet . 3rdly, soos een van die antwoorde het sê uit 200 moet gebruik 0.05 baie / volume / grootte (50000lots) - meaning dat indien u gebruik 30pips stop verlies, u sal net uiteindelik verloor / besig om 15 wat 7,5 van ur totale kapitaal. Maar ek verkies die gebruik van nie meer as 5 VAN UR totale kapitaal wat rondom 0.04 of 0.03lots. 4thly, wanneer u verloor, moenie handel in wraak, want as jy doen sou neerkom op 'n ander verlies (baie belangrik). die essensie is vir u om ur rekening groei, terwyl die leer en selfs wanneer jy verloor 3 of 4 keer in 'n ry u gewoond 'n margine oproep (wat beteken hieronder vereis marge) Ek weet dat sommige mense sal dink dat die wins te klein sal wees, maar die belangrikste ding hier is vir u om te leer, terwyl die maak van klein klein winste. met hierdie klein wins you get ur rekening tot 100 wins, vandaar u verhoog ur baie grootte. Wel, ek dink ek sal hier stop om later voort te sit. mekynohenrywhiteyahoo vir enige verdere question. What is die verskil tussen Meta Trader Deel en baie grootte Ek bedoel, wat is die verskil tussen die maksimum baie en maksimum hefboom. Vir 'n mini-rekening, dit sê Max. Baie is 10. Waarom spesifiseer beide, maksimum hefboom en baie omdat hefboom en baie is twee verskillende dinge. Lot grootte (of Deel op 'n Meta Trader platform) is hoeveel van 'n geldeenheid wat jy wil koop. Hefboom bepaal hoeveel elke dollar in jou rekening kan koop. 1 mikro baie 1,000 van 'n geldeenheid paar. 1 mini baie 10,000 van 'n geldeenheid paar. 1 standaard baie 100,000 van 'n geldeenheid paar. 200: 1 hefboom beteken dat vir elke dollar in jou rekening wat jy kan koop ongeveer 200 dollar van valuta. Skynet self-bewus Ok, vir 'n mini lot, As ek 500 en ek wil 1 baie koop ons. Beteken dit ek wil koop 10,000. En dit beteken dat ek met behulp van 'n hefboom van 10000/500 20: 1 Nog 'n vraag, hoekom ek winste kan nie sien in pitte op MT4 Hoekom ek ook cant sien die prys van 1 PIP Jy kan die pit waarde sien wanneer 'n bedryf aan die gang is. Maar-dollar-gebaseerde geldeenheid pare (EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD en NZD / USD) het 'n pit waarde van 10 per standaard baie (of 1 per mini-baie). Ander pare met 'n ander basis geldeenheid sal bereken word met verwysing na die basis geldeenheid verhouding tot die dollar. So vir elke ander kruis-pair die pit waarde sal fluktueer saam met veranderinge in pryse, terwyl dit bestendige vir die bogenoemde pare bly. Byvoorbeeld, sal EUR / GBP (waar GBP is die basis-geldeenheid) 10 GBP / USD koers wees terwyl dit vir EUR / JPY dit is 1000 / USD / JPY koers, en so aan. Hulle is verdeel waar die paar wat gebruik word vir die berekening het dollar as QUOTE geldeenheid (USD / XXX), en hulle het vermeerder waar dit die dollar as basis-geldeenheid (XXX / USD). Hoewel daar dalk effense verskille tussen makelaars, kan jy 'n voorbeeld van die pit waardes sien hier (blaai om die tafel te sien). Soos om die quotvolumequot, die drop-down list limit nie, wat beteken dat jy kan 'n ander waarde in tot jou makelaars maksimum, byvoorbeeld 10 (baie of mini-baie), of 5.6, ens HEFBOOM toegepas sal beïnvloed die bedrag van marge vereiste van 'n bedryf, en is nie dieselfde as ware hefboom, wat verband hou met die bedrae van baie verhandel teenoor jou aandele (byvoorbeeld, as jy 'n aandele van 10000 en jy 'n mens mini-baie posisie oop , jy sal verhandel teen 1: 1 ware hefboom, onafhanklik van die aansoek om die marge deur jou broker. Micro baie (forex) In forex hefboom n mikro baie gelyk 1/100 van 'n baie of 1000 eenhede van die basis-geldeenheid.. 'n mikro baie gewoonlik is die kleinste posisie grootte wat jy kan handel met. As nuwe handelaars dikwels nie veel in die weg van die begin kapitaal het, handel mikro baie is 'n goeie manier om die algehele blootstelling van hul handel hou rekening klein. sien ook geldbestuur. as een mikro groot deel van die euro / dollar word verhandel, sal elke pit werd 0.1 wees, in teenstelling met 10 vir 'n standaard lot. Die volgende is die hoeveelhede tipies gebruik word in die forex mark: 'n standaard baie 100,000 eenhede van basis-geldeenheid 'n mini baie 10,000 eenhede van basis-geldeenheid 'n mikro baie 1,000 eenhede van basis-geldeenheid 'n nano baie 100 eenhede van die basis geldeenheid Hier is meer oor sizing jou ambagte ::,. , 1 InstaForex 10000 dollar CFD: 1 (1 pitte): 1. XXX / USD c .. 1 () 2. USD / XXX c .. 1 / (USD / XXX) () 3. AAA / BBB c .. ( AAA / USD) / (AAA / BBB) () CFD: .. InstaForex 10000 100000 InstaForex Forex: Mikro Forex, Mini Forex, Standard Forex. ,, 10000, 0,01 0,01 dollar,, 5000-10000. , 10000,. : 0,01 InstaForex - 0,01 USD 0.1 InstaForex - 0.1 USD 1 InstaForex - 1 dollar 10 InstaForex - 10 USD 100 InstaForex - 100 dollar 1000 InstaForex - 1000 dollar Forex - InstaForex - InstaForex.


No comments:

Post a Comment