Friday, October 14, 2016

Pennsylvania staat inkomstebelasting voorraad opsies

Is daar 'n belasting op die toestand vlak wanneer 'n NQSO uitgeoefen 27 Julie 2001 Onderwerp: nie-gekwalifiseerde voorraad opsies Datum: Vrydag, 6 Julie 2001 Van: Linda Dit is ten opsigte van 'n multi-staat werkgewers. Is daar 'n spesifieke belasting op die toestand vlak wanneer 'n werknemer uitoefen die voorraad opsie nie-gekwalifiseerde. Byvoorbeeld: Indien 'n werknemer toegestaan ​​of gekoop voorraad terwyl hy in New York, maar didn8217t dit tot 3 jaar later uit te oefen en die werknemer is wat in Pennsylvania, dan is daar 'n soort van belasting opgelê vir die staat van New York en / of Pennsylvania Antwoord Datum: Sat, 25 Julie 2001 Die uitoefening van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies resultate in belasbare lone vir staat belasting verslagdoening. Die reëls vir opsies in New York toegeken is veral kompleks, maar dit is beter gedefinieerde as vir die meeste lande. Im sorry, maar ek kan nie gee jou al die besonderhede in 'n vrae. Maak jou maatskappy het 'n CPA firma kan jy raadpleeg met sommige van die inkomste sal in New York belasbaar wees as lone verdien in New York. Die inkomste sal ook belasbaar wees in Pennsylvania as inkomste deur 'n Pennsylvania inwoner ontvang. Wanneer inkomste belas deur twee lande, is daar oor die algemeen 'n staat belasting krediet beskikbaar om die dubbele belasting uit te skakel. Vir meer inligting oor nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, versoek ons ​​gratis verslag 8220Executive belasting en Finansiële Beplanning Vir Nie-gekwalifiseerde Stock Options8221. Kommentaar is closed. Article Newbrey en Marchlen. Opsie Winste nie belasbaar deur Pennsylvania Munisipaliteite Vergoeding amp Voordele Werk Kirkpatrick amp Lockhart LLP Lente 1998 besluite van belang is vir Pennsylvania inwoners wat hou voorraad opsies en hul werkgewers, Pennsylvanias Statebond Hof het onlangs besluit twee gevalle hou dit Pennsylvania munisipaliteite nie winste op aandele-opsies kan belasting as inkomste. Sien Newbrey v. Dorp en School District van Bo St Clair, et al. A.2d (Pa. No. 2132 C. D. 1997, ingedien 24 Maart 1998 Cmwlth.) En Marchlen v. Dorp van Mt. Libanon, A.2d (Pa. Cmwlth. No. 1133 C. D. 1997, ingedien 20 Februarie 1998). Die Dorp van Mt. Libanon het versoek dat die Pennsylvania Hooggeregshof die saak Marchlen hersien. Die Hooggeregshof het diskresie of die appèl aan te hoor en sy besluit moet in 'n paar maande bekend gemaak word. Hoewel die gevalle is nog nie finaal nie, moet Pennsylvania inwoners wat opsies uitgeoefen en betaal inkomste belasting binne die mees onlangse drie belastingjare (in die meeste munisipaliteite) en / of werkgewers wat inkomste belasting op opsie oefeninge gedurende daardie tydperk 'n versoek geweier oorweeg liassering vir terugbetalings so gou as moontlik. Elke munisipaliteit Ordonnansie kan verskil en moet spesifiek hersien. In elk van hierdie gevalle, Pennsylvanias Statebond Hof, die toepassing van sy vorige besluit in Pugliese v. Dorp van Bo St Clair, 660 A.2d 155 (Pa. Cmwlth. 1995), bevind dat winste op die uitoefening van 'n nie-gekwalifiseerde voorraad opsie is beleggingsinkomste en vorm nie inkomste soos omskryf in Pennsylvanias plaaslike belasting Magtigingswet, soos gewysig, 53 PS 6901, ev. (Die LTEA). Die Hof het geredeneer dat, wanneer die opsie toegestaan ​​is, want dit het geen bepaalbare waarde en dus selfs as die toekenning bedoel was comp te wees, is daar geen bedrag verdien op toekenning vir doeleindes van die LTEA. Die Hof toegeskryf daaropvolgende verhogings in opsie waarde aan markkragte wat die onderliggende aandeel en nie om aksies wat uitgevoer word deur die optionees. Newbrey voeg die interessante wending wat sedert Bo St Clair gevorderde dieselfde argumente onsuksesvol om die Hof twee jaar vroeër in Pugliese. die Statebond Hof bepaal dat Bo St Clair 'n gedeelte van Newbreys koste van appèl moet betaal. As 'n praktiese saak, hierdie besluite verander die speelveld vir Pennsylvania inwoners hou voorraad opsies. Voorheen, optionees wat nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uitgeoefen of het onbevoeg gesindhede van aansporing voorraad opsies in die gesig gestaar met die keuse van die betaling van die inkomste belasting om hul munisipaliteite of verset teen die aanslae wat feitlik seker om te volg was sedert die wins moet gerapporteer word as inkomste vir Pennsylvania inkomstebelasting doeleindes, en die staat inkomstebelasting inligting of beskikbaar kan wees om die munisipale tollenaar. Die meeste optionees gekies om die belasting te betaal omdat dit goedkoper is as betwis die assessering was. Maar met presedente van die staat-wye toepasbaarheid (met die aanvaarding van die Pennsylvania Hooggeregshof hulle in staat stel om op te staan), 'n optionee het geen inkomste soos omskryf in die LTEA en dus geen munisipale inkomste belasting. Indien die munisipaliteit poog versameling, kan die optionee verwag om 'n bedrag van prokureurs fooie wat deur die munisipaliteit betaal het. Newbrey. Marchlen en Pugliese is gevalle van statutêre uitleg. Onder Pennsylvanias Grondwet, die mag om belasting woon uitsluitlik in die Algemene Vergadering, behalwe in die mate van die Algemene Vergadering spesifiek sy staatkundige onderafdelings ( 'n term wat stede sluit, boroughs, townships en skool distrikte maar sluit die staat self) om belasting te hef toelaat. Die afvaardiging van belasting mag is oor die algemeen deur die LTEA. Die LTEA toelaat staatkundige onderafdelings te hef, onder andere, 'n belasting van nie meer as 1 (verdeel tussen oorvleuel onderafdelings soos 'n dorp en 'n skool distrik) op inkomste. Ander beperkings aansoek doen vir Philadelphia en sekere huis reël munisipaliteite. Die LTEA definieer inkomste soos volg:. salarisse, lone, kommissie, bonusse, aansporing betalings, fooie, wenke en ander vergoeding deur 'n persoon ontvang. vir dienste gelewer. hetsy in kontant of eiendom. Die inleidende taal aan die inkomste belasting gedeelte van die LTEA lui soos volg: Die definisies soos vervat in hierdie artikel eksklusiewe vir enige belasting op inkomste en netto wins gehef en op grond beoordeel hierdie daad, en mag nie verander word of verander word deur enige politieke onderverdeling heffing en die beoordeling van hierdie belasting. Die definisie van inkomste in die LTEA is baie anders as die definisie van inkomste vir óf Pennsylvania of federale inkomste belasting doeleindes. Verder het die metode van belasting inkomste is anders aan die staats-en federale vlakke. Sedert die LTEA was in effek vir baie jare voor die huidige stand inkomstebelasting is ingestel, dit is, as gevolg van die 1970's litigasie oor die eenvormigheid klousule van artikel 8 van die Pennsylvania Grondwet, en beide die LTEA en die staat inkomstebelasting is baie jare aangeneem na Artikel 61 van die Internal Revenue Code, is dit nie verbasend dat die tyd en die politieke proses gelaat teenstrydighede tussen statutêre definisies. Byna al Pennsylvania munisipaliteite verordeninge heffing van belasting op inkomste. Hierdie verordeninge verslagdoening deur inwoners en belasting weerhouding deur werkgewers wat in die munisipaliteit vereis ook. As die werkgewer nie werk in die munisipaliteit, moet die werknemer direk betaal inkomste belasting. Munisipaliteite het tradisioneel die posisie wat verdien inkomste sluit winste op erkenning vir die federale en nasionale inkomste belasting doeleindes geneem. Sommige munisipaliteite het so ver gegaan as om verordeninge te stel om spesifiek sluit winste op as inkomste weg. Mt. Libanon en Bo St Clair aangevoer in hul onderskeie sake wat (1) die federale en nasionale inkomste belasting reëls winste op as belasbare inkomste en (2) die opsies toegestaan ​​om vergoeding te bied aan die optionee vir dienste gelewer of gelewer moet word behandel. Maar die Statebond Hof bepaal dat, selfs al is die opsies toegestaan ​​as vergoeding, 'n punt waarop hulle nie heers oor die opsies het geen waarde as vanselfsprekend aanvaar. Daaropvolgende verhogings in die waarde van die opsies was toe te skryf nie gelewer deur optionees dienste, maar in plaas daarvan, deur markkragte wat die onderliggende aandeel. Meer sentraal tot die howe besluit is dat die LTEA nie spesifiek bemagtig munisipaliteite om opsie winsbelasting en dus is dit buite die vermoë van munisipaliteite om belasting opsie winste. Hierdie resultaat is van toepassing selfs al is die operatiewe verordeninge na bewering so KWB. Die onlangse gevalle maak dit duidelik dat, in die Statebond howe te sien, munisipaliteite kan nie die definisie van inkomste uit te brei verder as dit soos uiteengesit in die LTEA hetsy deur belasting administrasie beleid of deur ordonnansie. Die krag om belasting sal streng uitgelê. Hooggeregshof hersiening kan nie die einde van die saak as 'n praktiese saak wees. Sedert optionees met aansienlike winste moet wees onder die kleinste kiesafdelings in Pennsylvania, mag die Algemene Vergadering van die LTEA verander na belasting van winste op aandele-opsies toelaat. Die Algemene Assemblys aksie kan egter net voornemende aansoek het. Daar is 'n venster van geleentheid vir optionees wat uitgeoefen of van plan is om opsies uit te oefen. Elke Munisipale Ordonnansie het 'n soort van terugbetaling prosedure. Prosedures en tye kan wissel van Ordonnansie op voorskrif. Maar as 'n algemene reël, terugbetalings kan versoek word om net die drie mees onlangse belasting jaar. Gevolglik, as 'n optionee uitgeoefen opsies binne die afgelope drie jaar en betaal of het inkomstebelasting teruggehou verdien, 'n versoek om terugbetaling moet stiptelik aan die jare bewaar betrokke. Dit is onwaarskynlik dat 'n munisipaliteit die terugbetaling sal verwerk totdat die Hooggeregshof reëls in Marchlen. Maar aan die ander kant, sou dit redelik verskyn vir die munisipaliteit om stipuleer dat die terugbetaling sal toegestaan ​​word indien die Hooggeregshof reëls vir die belastingbetaler, en die terugbetaling versoek sou laat val as die Hooggeregshof uitspraak vir die munisipaliteite. Gevolglik, as rede deurslag gee, die terugbetaling proses moet min risiko van litigasie het. As die gevalle staan ​​soos besluit en die Algemene Vergadering het daarna verander die LTEA, kan die wysiging slegs van toepassing op opsie oefeninge na die wetgewende aksie. Daarom, as die gevalle staan, die terugbetaling versoek is lewensvatbaar vir diegene wat opsies, maak nie saak watter stappe geneem word deur die Algemene Vergadering uitgeoefen. - William T. Cullen (412) 355-8600 Kopiereg 1998 deur Kirkpatrick amp Lockhart LLP. Toestemming om voort te plant is toegestaan ​​op voorwaarde Kirkpatrick amp Lockhart LLP is erken as die bron van hierdie dokument. Herdruk op BenefitsLink met toestemming. Webmeester: Skakel Javascript op jou webblaaier ten einde 'n e-pos te stuur na die webmeester. afskrif 2016 BenefitsLink, Inc. privaatheid PolicyStock Opsie inkomste onderhewig aan inkomste belasting wat gehef word deur Pennsylvania staatkundige onderafdelings Pennsylvania inwoners wat oefen voorraad opsies uitgereik deur hul werkgewer mag onderhewig wees aan plaaslike inkomste belasting op die inkomste besef wanneer sodanige vee opsies uitgeoefen word, gebaseer op 'n onlangse beslissing Pennsylvania Hooggeregshof. In Marchlen v. Dorp van Mt. Libanon, die Pennsylvania Hooggeregshof op February22, 2000 omgekeer die besluit van die Statebond Hof en bevind dat die definisie van quotearned incomequot onder die plaaslike belasting Magtigingswet (53 PS 6901 ev.), Wat Pennsylvania munisipaliteite magtig om inkomste belasting op taxpayers39 lone, salarisse en ander inkomste, sluit die quotspreadquot tussen die opbrengs gerealiseer op die uitoefening van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies en die uitoefeningsprys van sodanige opsies, en dat daarvolgens 'n munisipaliteit mag sy inkomste belasting op die bedrag van sodanige quotspread. quot in die geval voor die hof, die belastingbetaler, 'n werknemer van die Aluminum Company van Amerika (Alcoa), besef quotspreadquot inkomste van 58,812.44 op die uitoefening van 1100 nie-gekwalifiseerde voorraad opsies wat hy is aangewys as 'n deelnemer aan Alcoa39s voorraad opsie plan vir werknemers . Sodanige inkomste, volgens die Hof, was onderhewig aan die dorp Mt. Libanon 1 inkomste belasting. Die Hof in sy mening dat die waarde van aandele-opsies wanneer hulle toegestaan ​​is quotpurely speculativequot en dus nie belasbaar op die datum van toekenning. Die Hof gaan voort om te sê dat selfs wanneer die billike markwaarde van die onderliggende aandeel oorskry die uitoefeningsprys van die opsies (dws die opsies quotin die moneyquot), die waarde van die opsies bly spekulatiewe te wees en is nie quotreadily ascertainablequot totdat die opsie uitgeoefen word, op watter punt quotspreadquot inkomste word onderhewig aan inkomste belasting plaaslike. Die Court39s besluit laat onbeantwoorde n aantal vrae met betrekking tot die toepassing van munisipale inkomste belasting te voorraad opsie inkomste en roep belangrike kwessies wat verband hou met die toepassing van die Pennsylvania inkomstebelasting persoonlike om voorraad opsie inkomste. As 'n opsie by toestaan ​​of te eniger tyd voor uit te oefen nie 'n quotreadily ascertainablequot waarde omdat die opsies is beursgenoteerde of is onderhewig aan waardasie gebaseer op 'n ander aanvaar waardasiemetodologie, sou so 'n waarde is onderhewig aan plaaslike inkomste belasting op die tyd , selfs al is die opsies het nie uitgeoefen is die quotspreadquot tussen die billike markwaarde van die onderliggende aandeel en die uitoefeningsprys van 'n aansporing voorraad opsie onderhewig aan inkomste belasting plaaslike wanneer die aansporing voorraad opsie uitgeoefen word, nieteenstaande die feit dat so 'quotspreadquot algemeen is nie aan die federale inkomste belasting op oefening in die mate waarin 'n werkgewer is verplig om plaaslike inkomste belasting van vergoeding betaalbaar aan 'n werknemer weerhou onderwerp, nie die weerhouding verpligting uit te brei om vergoeding in die vorm van die quotspreadquot tussen die billike markwaarde van die onderliggende aandele van voorraad op die datum opsie oefening en die uitoefeningsprys van die opsie maak dit saak dat die quotspreadquot inkomste is nie in die vorm van kontant en dus enige weerhouding sou moes word gemaak van 'n employee39s vergoeding kontant belastingbetalers onderhewig aan rente en boetes vir die versuim om plaaslike inkomste belasting te betaal op hul quotspreadquot inkomste vir 1999 en ander oop jare werkgewers onderhewig aan boetes vir versuim om te weerhou ten opsigte van sodanige inkomste Is die inkomste belasting wat deur die Stad van Philadelphia en die Pittsburgh School District, wat verskillende sodat insettinge van toepassing op die quotspreadquot op 'n taxpayer39s uitoefening van 'n voorraad opsie die Court39s besluit verhoog soortgelyke bekommernisse met betrekking tot die toepassing van die Pennsylvania persoonlike inkomstebelasting om die quotspreadquot tussen die billike markwaarde van die onderliggende aandeel en die uitoefeningsprys vir aansporing voorraad opsies, gegee dat die definisie van quotcompensationquot vir Pennsylvania persoonlike inkomstebelasting doeleindes is soortgelyk in betrokke gedeelte van die definisie van quotearned incomequot in die plaaslike belasting Magtigingswet. Dit is beslis omstrede dat die quotspreadquot inkomste wat verband hou met die uitoefening van aansporing voorraad opsies kan lei tot belastingaanspreeklikheid vir die belastingbetaler wat sulke opsies asook terughoudingsbelasting verpligtinge vir werkgewers uitoefen. Hangende 'n geregtelike of wetgewende aksie verduidelik hierdie kwessies, moet werknemers wat nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen versigtig hersiening enige tersaaklike munisipale inkomste belasting verordeninge te bepaal of die quotspreadquot inkomste besef op die uitoefening van sodanige opsies is onderhewig aan inkomste belasting plaaslike. Oorweging moet gegee word aan die indiening van gewysig opbrengste vir 'n oop jaar (beperk tot 1997, 1998 en 1999 in die meeste gevalle) om die aanwas van bykomende rente en boetes te vermy. Werkgewers wat aan 'n bron verpligtinge met betrekking tot sodanige inkomste moet op soortgelyke wyse oorweeg indiening gewysig opbrengste en die kwytskelding van plaaslike inkomste belasting met betrekking tot sodanige inkomste, hoewel die feit dat die versuim om voor die Hoogste Court39s besluit weerhou in ooreenstemming met 'n laer hof was besluite in hierdie saak moet versag teen enige poging deur 'n munisipaliteit om strawwe op te lê. Gegewe dat die Marchlen besluit behels slegs nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, wil dit voorkom redelike in hierdie tyd te wees vir beide werkgewers en werknemers om voort te gaan om te behandel die quotspreadquot inkomste besef op die uitoefening van aansporing voorraad opsies as nie onderhewig aan enige Pennsylvania persoonlike inkomstebelasting of munisipale inkomste belasting, die erkenning egter dat plaaslike tollenaars en die Departement van inkomste en anders kan aflei in die toekoms. S. Howard Kline is 'n aandeelhouer met die prokureursfirma Buchanan Ingersoll en is 'n lid van die Werknemervoordele Groep van sy belasting Afdeling. Hy kan gekontak word by 412-562-1576 of per e-pos by klineshbipc. Buchanan Ingersoll39s belasting Groep beveel in die openbaar gehou en private sake-entiteite, welgestelde individue en gesinne, en die sleutel bestuurders in 'n volle reeks van belasting, werknemervoordele en geskilbeslegting sake op federale, staats-en plaaslike vlakke. Ons het ook raad kliënte op die gebied van rykdom bewaring en besigheid opvolgbeplanning. Vir meer inligting, kontak belasting Groep voorsitter Francis A. Muracca, II, by 412-562-3950 of per e-pos by muraccafabipc. Pennsylvania Staat Inkomstebelastingwet Die Pennsylvania Inkomstebelastingwet Pennsylvania versamel 'n toestand inkomstebelasting teen 'n maksimum marginale belastingkoers van, verspreiding oor belasting tussen hakies. In teenstelling met die federale inkomste belasting. Pennsylvanias staat inkomstebelasting nie voorsiening paartjies indiening saam met uitgebrei inkomstebelasting tussen hakies. Pennsylvanias maksimum marginale inkomstebelastingkoers is die 1ste hoogste in die Verenigde State van Amerika, posisie direk onder Pennsylvanias. Jy kan meer inligting oor hoe die Pennsylvania inkomstebelasting kan vergelyk word met ander inkomste state belasting deur 'n besoek ons ​​kaart van inkomstebelasting deur die staat te leer. Soos 14 ander lande, Pennsylvania laat stede en ander plekke om 'n plaaslike inkomstebelasting bykomend tot die Pennsylvania Inkomstebelastingwet te samel. Die gemiddelde inkomste belastingkoers vir provinsies en groot munisipaliteite, geweeg volgens totale persoonlike inkomste in elke jurisdiksie is 1.25. Daar is -547 dae oor voordat belasting Dag, op 15 April 2015. Die IRS sal begin aanvaarding van eFiled belastingopgawes in Januarie 2015 - jy kan jou aanlyn belastingopgawe vandag begin vir gratis met TurboTax. Pennsylvania belastingaftrekkings Inkomstebelasting aftrekkings is uitgawes wat afgetrek kan word van jou bruto voor belasting inkomste. Die gebruik van aftrekkings is 'n uitstekende manier om jou Pennsylvania belasting te verminder en te sorg dat jou terugbetaling, so seker wees om afleidings wat jy Mey in staat wees om te eis op jou federale en Pennsylvania belastingopgawes te vors. Vir meer inligting oor spesifieke aftrekkings beskikbaar in Pennsylvania, sien die lys van Pennsylvania inkomste belasting aftrekkings. 4.1 - Pennsylvania Standard Aftrekking In teenstelling met baie ander lande, Pennsylvania geen standaard aftrekking. Sekere gespesifiseerde aftrekkings (insluitend eiendomsbelasting. Gekwalifiseerde liefdadigheid bydraes, ens) kan toegelaat word na gelang van die vlak van inkomste en indiening tipe van die belastingbetaler. Hou in gedagte dat nie alle aftrekkings toegelaat op jou federale inkomste belasting terug is noodwendig gaan toegelaat word op jou Pennsylvania belastingopgawe. 4.2 - Pennsylvania Persoonlike Vrystellings Pennsylvania het geen persoonlike vrystelling. Die federale inkomste belasting egter nie toelaat dat 'n persoonlike vrystelling moet afgetrek word van jou bruto inkomste indien u verantwoordelik wees vir finansieel ondersteun jouself is. 4.3 - Pennsylvania Afhanklike Aftrekking Anders as die meeste lande, het Pennsylvania nie 'n afhanklike aftrekking. Jy kan egter beweer afhanklik aftrekkings op jou federale belastingopgawe. 4.4 - Pennsylvania Gespesifiseerde Aftrekkings In teenstelling met die inkomste belasting Federal, het die Pennsylvania inkomstebelasting nie gedetailleerde aftrekkings toelaat. Jy kan die Pennsylvania standaard aftrekking eis indien van toepassing, en spesifieke aftrekkings mag beskikbaar Pennsylvania belastingbetalers as beperkte aftrekkings of belastingkrediete wees. Tax-Rates. org bied maklike toegang tot vyf van die mees algemeen gebruikte Pennsylvania inkomstebelasting vorms, in aflaaibare PDF formaat. Vir al die belasting vorms wat ons lewer, besoek ons ​​Pennsylvania belasting vorms biblioteek of die bladsy se belasting vorms. As jy nodig het om te dien Vorm 40, aangesien die meeste Pennsylvania inwoners doen, vir jou inkomstebelasting, gebruik dan hierdie instruksie boekie om jou te help vul en in te dien jou vorm. Vorm PA-40 is die algemene inkomstebelastingopgawe vir Pennsylvania inwoners. PA-40 kan eFiled, of 'n papier kopie kan geliasseer word via e-pos. Jy moet geraamde inkomste belasting te betaal as jy self in diens is of nie betaal nie voldoende belasting weerhouding. Na raming belastingbetalings moet op 'n kwartaallikse grondslag aan die Pennsylvania Departement van Inkomste gestuur. As jy versuim het om te betaal of onderbetaal jou beraamde belasting vir die afgelope belastingjaar, moet jy 'n lêer vorm REV-1630 aan enige rente of boetes te bereken as gevolg van jou belastingopgawe. As jy dit nog nie 'n verlenging van tyd om jou Federale belasting in te dien toegestaan ​​is, moet jy hierdie vorm in te vul vir 'n verlenging van tyd tot staat belasting in te dien. Tax-Rates. org bied 'n afdruk Pennsylvania datablad insluitend 'n inkomstebelasting tafel, 'n lys van Pennsylvania belastingaftrekkings, belangrike URLs en adresse, en nog baie meer. Hierdie dokument is in PDF formaat. As jy nie 'n inwoner van Pennsylvania, het 'n ingewikkelde belastingopgawe, of het ander gespesialiseerde omstandighede moet jy dalk bykomende belasting vorms af te laai vanaf die webwerf. Jy kan al Pennsylvanias 2016 inkomstebelasting vorms op die bladsy inkomstebelasting vorms vind. Hoe kan jy jou Pennsylvania Inkomstebelastingopgawe lêer Sodra youve ingestuur jou Pennsylvania inkomstebelastingopgawe, jy het verskeie opsies vir die indiening en betaling van jou inkomstebelasting. Jy kan e-pos jou terugkeer na die op die regte adres hieronder en sluit jou betaling per tjek of poswissel. Jy kan ook elektronies in te dien jou Pennsylvania belastingopgawe deur 'n belasting opsteller of die gebruik van aanlyn belasting sagteware. en betaal jou belasting onmiddellik met behulp van direkte debiet of 'n kredietkaart ( 'n bykomende kredietkaart fooi kan aansoek doen). Waar om te stuur jou Pennsylvania Aangifte As jy ingestuur fisiese belastingopgawe vorms, pos jou voltooide Pennsylvania inkomstebelasting terugkeer na die Pennsylvania nie later dan 31 Desember. Maak seker dat jou voltooide belasting vorms te stuur na die korrekte adres vir jou liassering tipe. Inkomstebelasting verlenging van tyd tot Lêer Pennsylvania Departement van Inkomste Buro vir Individuele belasting Posbus 280504 Harrisburg, PA 17128-0504 Inkomstebelastingwet Opbrengste (geen betaling en geen terugbetaling) Pennsylvania Departement van Inkomste geen betaling / Geen terugbetaling 2 Inkomstediens Plaas Harrisburg, PA 17.129 -0002 Inkomstebelastingwet Opbrengste (betaling ingesluit) Pennsylvania Departement van Inkomste betaling Ingesluit 1 Inkomstediens Plaas Harrisburg, PA 17129-0001 Inkomstebelastingwet Opbrengste (Terugbetaling versoek word) Pennsylvania Departement van Inkomste Terugbetaling / Krediet Gevraagde 3 Revenua Plaas Harrisburg, PA 17129-0003 e - indiening: Stuur jou Pennsylvania Aangifte Online Jy kan tyd en geld deur elektronies direk indiening jou Pennsylvania inkomstebelasting met die red. Voordele van e-Filing jou Pennsylvania belastingopgawe sluit direkte voorlegging, foutopsporing en vinniger terugbetaling reaksie tye. Die meeste belasting opstellers kan elektronies in te dien jou ruil vir jou, of jy kan dit self te doen met behulp van gratis of betaal inkomstebelasting sagteware, soos die onderstaande voorbeelde. Om 'n e-lêer van jou Pennsylvania en federale inkomstebelasting opgawes, 'n stukkie van belasting sagteware wat gesertifiseer is vir eFile deur die IRS nodig. Terwyl die meeste in-diepte belasting sagteware hef 'n fooi, is daar verskeie gratis opsies wat beskikbaar is deur die Verenigde State, en eenvoudige weergawes is ook gratis aangebied deur die meeste belasting sagteware maatskappye. Die twee gewildste belasting sagteware pakkette is HR Blok At Home. verkoop deur die HR Blok belasting voorbereiding maatskappy, en TurboTax federale staat. verkoop deur die Intuit sagteware maatskappy. Beide maatskappye produseer verskeie uitgawes vir 'n eenvoudige tot baie kompleks belastingopgawes, so seker wees om versigtig te vergelyk die eienskappe wat aangebied word deur elke pakket. Aan Jou Pennsylvania terugbetaling van belasting As jou staat belasting witholdings is groter as die bedrag van inkomstebelasting jy die toestand van Pennsylvania skuld, sal jy 'n inkomstebelasting terugbetaling tjek ontvang van die regering te make-up die verskil. Dit moet een tot drie weke neem vir jou terugbetaling tjek te verwerk na jou inkomstebelastingopgawe ontvang. E-indiening van jou terugkeer en indiening vroeg kan help verseker dat jou terugbetaling tjek kry so gou gestuur as moontlik. Sodra youve geliasseer jou belastingopgawe, al wat jy hoef te doen is wag vir jou terugbetaling te kom. As jy wil hê dat die status van jou Pennsylvania terugbetaling van belasting kyk, kan jy na die Pennsylvania Inkomstebelastingwet Terugbetaling bladsy. Ons staat posisie en inkomstebelasting syfers is gebaseer op 'n gesin van vier (getroud ouers met twee kinders) verdien die nasionale gemiddelde huishoudelike inkomste van 50.000 per jaar. Aftrekkings en persoonlike vrystellings in ag geneem word nie, maar 'n paar state-spesifieke aftrekkings en belasting krediet programme mag nie verantwoordelik vir. Voor die amptelike 2016 Pennsylvania inkomste belasting tariewe vrygestel, is voorlopige 2016 belastingkoerse gebaseer op Pennsylvanias 2015 inkomstebelasting tussen hakies. Die 2016 staat persoonlike inkomstebelasting tussen hakies is bygewerk van die Pennsylvania en belasting Stigting data. Pennsylvania belasting vorms is afkomstig van die Pennsylvania inkomstebelasting vorms bladsy. en is opgedateer op 'n jaarlikse basis. Maak asseblief seker dat die Pennsylvania vorms wat jy gebruik is up-to-date. Scripting moet in staat gestel om hierdie webwerf te gebruik. Wanneer kan ek betaal inkomstebelasting op voorraad opsies Beantwoord ID 390 Published 2002/12/03 12:15 Opgedateer 2015/06/22 09:37 Wanneer ek betaal inkomstebelasting op voorraad opsies Stock opsies belasbaar as vergoeding op die datum hulle uitgeoefen of wanneer 'n aansienlike beperkings verval. Die verskil tussen die billike markwaarde van die voorraad op die datum waarop die opsie uitgeoefen word en die uitoefeningsprys van die opsie, dit wil sê die prys betaal vir die voorraad bedrag, is belasbaar as vergoeding. Die bedrag van die belasbare vergoeding sal dan die prys betaal vir die voorraad om die netto wins of verlies te bepaal wanneer die voorraad verkoop werknemer by die prys. Was hierdie antwoord nuttig


No comments:

Post a Comment