Wednesday, October 19, 2016

Mees akkurate handel aanwysers

Die mees betroubare aanwyser You039ve nog nooit gehoor van John R. McGinley is 'n gesertifiseerde mark tegnikus. voormalige redakteur van die mark Tegnici Assn. Journal of Tegniese Analise en uitvinder van die McGinley dinamies. Werk binne die konteks van bewegende gemiddeldes regdeur die 1990's, McGinley probeer om 'n responsiewe aanwyser wat outomaties meer reageer op die rou data as 'n eenvoudige of eksponensiële bewegende gemiddeldes sou wees bedink. SMA Vs. EMO Eenvoudige bewegende gemiddeldes (SMA) glad prys aksie deur die berekening van verlede sluitingstyd pryse en te deel deur die aantal periodes. Om 'n 10-dag eenvoudig bewegende gemiddelde te bereken. voeg die sluitingsdatum pryse van die afgelope 10 dae en deel dit deur 10. Die gladder die bewegende gemiddelde, die stadiger dit reageer op pryse. 'N 50-dae bewegende gemiddelde beweeg stadiger as 'n 10-dae bewegende gemiddelde. A 10 en 20-dae - bewegende gemiddelde kan by tye beleef 'n wisselvalligheid van pryse wat kan maak dit moeiliker om die prys aksie te interpreteer. Vals seine kan voorkom tydens hierdie periodes, die skep van verliese as gevolg pryse te ver vooruit van die mark kan kry. 'N eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA) reageer op pryse baie vinniger as 'n eenvoudige bewegende gemiddelde. Dit is omdat die EMO gee meer gewig aan die jongste data, eerder as die ouer data. Dit is 'n goeie aanduiding vir die kort termyn en 'n groot metode om tendense korttermyn vang en dit is waarom handelaars gebruik beide eenvoudige en eksponensiële bewegende gemiddeldes gelyktydig vir toegang en uitgange. Tog is dit ook kan die data agterlaat. Die probleem met Bewegende Gemiddeldes In sy navorsing van bewegende gemiddeldes wat veel verder as die basiese voorbeelde reeds getoon het, McGinley gevind bewegende gemiddeldes het baie probleme. Die eerste probleem is dat hulle onbehoorlik aangewend. Bewegende gemiddeldes in verskillende tydperke te werk met wisselende grade in verskillende markte. Byvoorbeeld, hoe kan 'n mens weet wanneer om 'n 10-dag gebruik om 'n 20- tot 50-dae bewegende gemiddelde in 'n vinnige of stadige mark. Ten einde die probleem van die keuse van die lengte van die bewegende gemiddelde wat van toepassing is op die huidige mark te los, die McGinley Dynamic pas hom outomaties aan die spoed van die mark. McGinley glo bewegende gemiddeldes moet slegs gebruik word as 'n uitstrykingsmeganisme eerder as 'n handel stelsel of seingenerator. Dit is 'n monitor van die tendens. Maar 'n 10-dag eenvoudig bewegende gemiddelde is af met vyf dae of die helfte van sy lengte. Die kans is goed dat die groot skuif in pryse reeds plaasgevind het deur die vyfde dag van 'n 10-dag eenvoudig bewegende gemiddelde. Daarbenewens moet 'n 10-dae bewegende gemiddelde behoorlik geteken vyf dae voor die huidige datum. Verder McGinley gevind bewegende gemiddeldes versuim het om pryse te volg, aangesien groot skeiding gereeld tussen pryse en bewegende gemiddelde lyne. McGinley probeer om hierdie probleme deur die uitvind van 'n aanduiding dat die pryse van naderby sou omhels, te vermy skeiding prys en whipsaws en sal pryse outomaties in 'n vinnige of stadige markte uit te skakel. McGinley Dynamic Dit het hy gedoen met die uitvinding van die McGinley dinamies. Die formule is: Die McGinley Dynamic lyk soos 'n bewegende gemiddelde lyn maar dit is 'n uitstrykingsmeganisme vir pryse wat blyk te wees baie beter as enige bewegende gemiddelde op te spoor. Dit verminder die prys skeiding, prys whipsaws en drukkies pryse veel nouer. En doen dit outomaties as dit is 'n faktor van die formule. As gevolg van die berekening, die Dynamic Line versnel in af markte soos volg nog pryse beweeg stadiger in die markte. Mens wil vinnig om te verkoop in 'n down mark te wees, maar ry 'n up mark so lank as moontlik. Die konstante N bepaal hoe naby die dinamiese voorbeeld van die indeks of stock. As een is die navolging van 'n 20-dae bewegende gemiddelde, byvoorbeeld, gebruik 'n N waarde die helfte van dié van die bewegende gemiddelde of in hierdie geval 10. Dit vermy grootliks whipsaws omdat die Dynamic Line outomaties volg pryse in enige mark vinnig of stadig, sy wil 'n stuurmeganisme wat bly in lyn met pryse wanneer markte bespoedig of vertraag. Dit kan staatgemaak word vir handel besluite nog McGinley uitgevind die Dynamic in 1997 as 'n mark hulpmiddel eerder as 'n handel aanwyser. Gevolgtrekking Of dit 'n instrument of aanwyser genoem word, die McGinley Dynamic is nogal 'n fassinerende instrument uitgevind deur 'n mark tegnikus wat gevolg word en bestudeer markte en aanwysers vir byna 40 jaar. Vir meer inligting oor aanwysers en mark instrumente, 'n blik op ons Tegniese Analise handleiding. 'N Persoon wat handel dryf afgeleides, kommoditeite, effekte, aandele of geldeenhede met 'n hoër-as-gemiddelde risiko in ruil vir. quotHINTquot is 'n akroniem wat staan ​​vir vir quothigh inkomste nie taxes. quot Dit is van toepassing op 'n hoë-verdieners wat verhoed dat die betaling federale inkomste. 'N Mark outeur wat koop en verkoop baie kort termyn korporatiewe effekte genoem kommersiële papier. 'N papier handelaar is tipies. 'N bestelling geplaas met 'n makelaar om 'n sekere aantal aandele te koop of te verkoop teen 'n bepaalde prys of beter. Die onbeperkte koop en verkoop van goedere en dienste tussen lande sonder die oplegging van beperkings soos. In die sakewêreld, 'n buffel is 'n maatskappy, gewoonlik 'n aanloop wat nie 'n gevestigde prestasie record. Indicator het nie deur IndicatorForex Maandag 9 April, 2012 06:50 UTC Daar is duisende aanwysers wat gebruik word om geleenthede te vind in die mark en wins uit hulle. Maar die meeste van hulle nie goeie seine te gee en sal jy in die mark laat kry. In hierdie artikel sal ons 'n paar aanwysers wat die mees akkurate teenwoordig en gee die grootste handel rand. Aanwyser 1: Die Bollinger Bands Die Bollinger Bands was 20 jaar gelede ontwikkel deur John Bollinger, en is ontwerp om die wisselvalligheid van die mark op die skerm te wys in 'n maklik-om-te begryp wyse. Hulle gee 'n baie goeie seine en kan gebruik word as supportresistance aanwysers, om ons te vertel - voor die skuif kom - wat 'n ommekeer is geneig om te gebeur. Wanneer die prys van die laer groep raak dit oorverkoop, en wanneer die prys die boonste band raak dit oorkoop. Die metode handel vir die Bollinger Bands is basies om te kyk vir prys aksie ondersteuning en weerstand vlakke, en bevestig dit met bounces op die Bollinger Bands hulself. Dit lei tot 'n baie hoë oorwinning koers en konsekwent wins. Aanwyser 2: die relatiewe sterkte-indeks (RSI) die relatiewe sterkte-indeks was 30 jaar gelede ontwikkel deur J. Welles Wilder, en word beskou as 'n kragtige handel aanduiding dat ook 'n voorspellende voorsprong in die markte. Dit sê vir ons wanneer die prys overboughtoversold voor die tendense begin, sodat ons kan begin betree en het 'n groot beloning met min risiko. Die seine dit gee gewoonlik baie akkuraat, en indien bevestig met behulp van die Thomas Demark ligte weiering stelsel dit kan selfs bereik 70-80 oorwinning koers (afhangende van die tydperk). Dit is 'n baie akkurate aanduiding dat ons raai. Aanwyser 3: Eenvoudige bewegende gemiddelde The Simple bewegende gemiddelde, of die SMA, is 'n interessante aanduiding dat die meeste handelaars gebruik nie op die regte manier. Die meeste handelaars gebruik dit as 'n tendens volgende aanwyser om ambagte te voer na 'n tendens is gestig, maar ons gebruik dit in 'n heeltemal ander manier. Die mees akkurate en voorspelbare manier om die SMA gebruik is in die weiering metode: Ons wag vir tendens om vas te stel, maar in plaas van lukraak betree, ons wag vir die prys om ingegaan na die bewegende gemiddelde en weerkaats dit. Een keer 'n ommekeer sein gegee 'n handelsmerk te voer ons in die rigting van die tendens met stop verlies reg onder die bewegende gemiddelde, dus betree op 'n taktiese punt met 'n klein stop verlies en groot beloning. Die 3 aanwyser hierbo beskryf is die mees akkurate aanwysers vir handel Forex en voorrade, en het hulself bewys in talle geleenthede. Michael Wells is 'n handelaar en skrywer, wat fokus op Forex aanwyser handel en prys aksie om daaglikse handel income. The wêrelde mees akkurate Kandelaar Patrone aanwyser vir MT4 Die Trading Platform Die Wêrelde mees akkurate Kandelaar Patrone aanwyser vir MT4 Die Trading Platform te genereer (direkte aflaai) Hierdie kragtige sagteware sal jy al die voordele van kandelaar lees gee sonder dat jy maande en maande leer die tegnieke te spandeer. Al wat jy hoef te doen, is heg die sagteware om enige term en dit sal outomaties wys jou kandelaar patrone, en selfs 'n waarskuwing klank speel wanneer die patroon So plaasvind vergeet kyk kaarte heeldag VPI help jou die nuutste mark informationIN REAL TIMEas dit gebeur verstaan , sodat jy nooit 'n winsgewende handel ooit weer mis. Eenvoudig is putthere geen manier wat jy kan nie geld maak met hierdie Laat my meer spesifiek te wees, hier is presies wat jy sal ontvang met VPI: Die VPI Kandelaar Patroon Indicator sagteware vir die MT4 platform 16 video's wat wys jou alles wat jy nodig het om te weet oor basiese Kandelaar Eenvoudige installasie instruksies om jou te help die aanwyser te kry aan die gang en 'n RoundNumbers aanwyser vir julle nog meer insig in die mark VPI kan opspoor patrone van drie verskillende groepe wat jy kan kies om handel te dryf Slegs gee: Sterk Terugskrywing patrone Swak Terugskrywing patrone Voortsetting van bedrywigheid of al patrone van al drie groepe terselfdertyd VPI Maak Forex Trading eenvoudig en maklik, terwyl dit help Jy Verwyder Emosies van Jou Trading Dag, en help jou om te bly gedissiplineerd en vashou aan jou strategie VPI dui op 'n groter kans van pryse beweeg in die rigting gewys deur 'n eenvoudige en maklik om pyle te verstaan. In teenstelling met baie ander aanwysers daar uit VPI NIE verf. Sodra die patroon kers sluit, sal die pyl nooit verdwyn uit die grafiek VPI gebruik 'n eenvoudige gekleurde pyl stelsel, met elke pyl gekleurde aangedui 'n lomp (koop) of lomp (verkoop) sein. Die bottom line is dat VPI is awesome, en dit kan gebruik word met 'n stelsel wat jy tans handel met enige slegte handel seine heeltemal uit te skakel en die verhoging van jou algehele handel winsgewendheid. VPI kan presies 26 verskillende kandelaar patrone op te spoor en aan te dui vir jou, in reële tyd, wanneer dit voorkom, sodat jy in staat wees om maksimum insig in alles wat paar wat jy wil hê. Hier is 'n lys van die patrone kan opspoor: Hammer Hangman oorweldiging Môrester Aand Star donker wolk Piercing Shooting Star Keer Hammer Harami Tweezer Tops Tweezer Bottoms Belt Hou Line Upside Gap Twee Kraaie Drie Kraaie Mat Hou Patroon teenaanval Lines skei Lines Grafsteen Doji Longleg Doji Bear Doji Bull Doji tasuki Gapings Side Side Wit drie metodes Unieke 3 rivier onderkant High prysgaping Lae prysgaping aand Star Drie Wit Soldiers Advance Blok oorreed Patroon Doji oorweldiging In nek vertrou Hierdie sagteware is dood maklik om te gebruik, en maklik om te installeer. Al wat jy hoef te doen is 'n paar instellings in te stel en jy sal op jou pad na winsgewende handel in no-time. Ek weet dat 'n foto is die moeite werd 1000 woorde so 'n blik op hoe maklik dit is om dit op te stel: Wat jy sal ontvang na die aankoop: Forex VPI aanwyser en Pivot Daily aanwyser (2 x EX4 lêers) readme met Bonus Videos (1 x txt) Meer van verkoper Maklik Forex kleurgekodeerde Trend Trading Handleiding System jyDie Maklik Forex kleurgekodeerde Trend Trading Handleiding System is 'n innoverende manier om te kan pitte uit jou handel rekening te trek sonder om ure in die voorkant van jou rekenaar. Kleurgekodeerde handel is 'n nuwe metode van handel, maar doen dit suksesvol sonder die reg suite van aanwysers is nie maklik nie. In staat is om toegang en uitgang punte te identifiseer is die sleutel tot sukses. en Ek gee jou die perfekte suite van aanwysers wat mekaar komplimenteer en maak dit 'n prettige en maklike manier om handel te dryf Dit handel stelsel is 'n baie eenvoudige basiese handleiding stelsel wat vir die 15 minute of 1 tot 4 uur kaarte. Jy kan dit gebruik op verskeie valuta pare met die spesiale MT4 aanwysers wat Ek julle gee, reeds op 'n kleurgekodeerde sjabloon gelaai. Ek verwyder die prys lyn heeltemal en jy handel volgens COLOR eers ek handelsvoorraad opsies terug in die mid-90s op die telefoon voordat ek ooit 'n rekenaar het. My ma het my sleep om baie duur naweek handel seminare waar ek geleer het oor kaarte en patrone en trendlines, ens Toe ek my tweede PC in 1999, het ek begin spandeer baie geld op duur sagteware wat baie moeilik is om te gebruik was. dit was 'n dapper nuwe wêreld van aanlyn handel In 2002 het ek ontdek die forex mark en oorgeskakel na die koop van 'n 59 inleidende forex handleiding aanlyn. op daardie tydstip die enigste manier waarop jy kan leer hoe om forex handel was 'n lewendige seminaar vir 5000 by te woon. en die skrywer van daardie klein pdf het my sakevennoot nadat ek 'n paar handel metodes wat ek by die duur naweek seminare geleer het. Saam het ons die eerste dag handel forex stelsel handleiding en ek moes leer hoe om webwerwe en die internet mark te bou sodat ons stelsel kan verkoop. dit was regtig die eerste goedkoop aanlyn handel handleiding beskikbaar op die net en ons oorheers die forex mark vir baie jare. Sedertdien het ek geskep het en geskryf 'n paar ander forex stelsels. handel is my passie en het my die rykdom en vryheid gegee om te lewe op die strand in Cancun, Mexiko vir 4 jaar. en voor dit, ek het in Mexico City vir 'n jaar. en Ek besit nog my 118 jaar oud re gestoor Victoriaanse 4 slaapkamer huis in die berge van Arizona in 'n bietjie myndorp draai spookdorp geword toeriste dorp. En Ek besoek my familie in Suid-Kalifornië twee keer per jaar en gaan bodyboarding. en Ek gaan na Hawaii so dikwels as wat ek kan om bodysurf in warm water. Ek noem dit my laptop het, kan amp reis leefstyl handel. Mense e-pos my en vra my hoekom ek verkoop my handel stelsels as handel my maak genoeg geld. Wel, doen enige van ons ooit regtig genoeg geld. ID graag aftree in Hawaii en dit sal miljoene dollars Wel neem, vir die soort huis en plaas op die strand wat ek wil in elk geval. Ons het almal ons doelwitte en wat hulle nodig het om groter en groter te kry, dis die aard van die lewe so ons almal sal altyd meer geld nodig het, en dit sluit my Naas, ek geniet dit om te maak webtuistes en bemarking en om mense te help. sy 'n nuwe dimensie in my lewe wat kreatief en ek nodig het altyd iets te skep. en wil om geld te maak uit jou skepping is natuurlike, reg Hoe is jou handel gaan jy doen ok, of is jy net omtrent gereed om op te gee Hey, as handel te moeilik is, as jy kry whipsawed tot die dood, of jy net cant sien die inskrywing, of jy sukkel om te weet wanneer om af te sluit, jy alleen Arent. Trading isnt maklik, ons almal weet dat. As dit was, sou almal doen dit reg Reg. Maar dit neem 'n sekere tipe persoon om selfs aangetrokke tot al die gekleurde kronkel lyne en wil om te sit vir ure probeer om te verstaan ​​wat hulle al beteken. Ons is vreemd eiers, laat ons eerlik wees. Ek het deur middel van die leerfase 'n lang tyd gelede en terwyl sy fassinerende, daar kom 'n tyd wanneer jy regtig nodig het om te demo te stop toets alles en begin om 'n paar koue harde dollar. Oh my god Nou is om ernstige en. die vrees intree. hetsy voor weve geld verloor of na. In ieder geval, dit is 'n normale deel van die leerkurwe en jy het om daaroor te kom. Ek het dit met my gebeur met my eerste live forex rekening in 2002. Ek het verwaand, want my demo handel is so goed gaan, en op die oomblik, didnt Ek weet NFP, en op 'n eerste Vrydag van die maand, het ek gekyk het in skok en bevrore horror as verskeie ambagte begin gaan op die verkeerde manier Dit geëet sowat 4000 van my rekening in 'n paar minute en ek het geen idee gehad wat verkeerd Ek was geskok om dae en weke gegaan het, het ek regtig gedink ek het post-trauma vir maande. Ek kon nie handel, selfs probeer om 'n bestelling te plaas in 'n demo rekening het my hart bespoedig en my hand skud en ek het uitgebreek in 'n sweet. regtig vreemd, die stres was so groot. Ek moes hipnose behandeling te kry oor dit te kry en dit het maande. en in die tussentyd, het ek ontdek die Trading Mind sagteware vir handelaars. en geleidelik Ek was in staat om die handel weer lewe. So ek weet alles youve het deur middel van probeer om te leer hoe om handel te dryf en om geld te verloor en om jou vrees onder beheer en die behoud van jou eiewysheid uit om die beste van jou en kry die moed het om die sneller te trek en plaas 'n lewendige handel. en uiteindelik, wanneer jy al die sielkundige kwessies vaste, doen al die bewegende gemiddeldes en Stochastics and die ander dekades van aanwysers en verskillende gekleurde lyne regtig sin maak om jou werk dit vir jou Waarskynlik nie. Hoekom nie Daar is baie redes, dont ons nodig het in te gaan hier. wat jy nodig het is 'n eenvoudige manier om dit nie die geval is jy stres uit te handel of verwar jy of neem baie van jou tyd, en sal eintlik maak jou geld. En nie in 'n ander paar maande van demo toets, moet jy om geld te maak Hierdie week het ek weet Ive daar Kyk, die ekonomie is sleg oor die hele wêreld, almal is seer dit lyk. As jy dit so ver in jou handel het, dan moet jy nou om aansienlike bedrae geld handel 'n werklike kans. omdat jy hierdie webwerf gevind wil ek hier stomp geword het. Die ekonomie gaan hou erger. Niemand is werklik veilig. behalwe vir diegene wat hul eie finansiële prentjie geneem in hul eie hande. en watter beter manier is daar vir die meeste van ons veilige finansieel as om regtig goed in die handel te kry is. Ons is die vreemde eiers, ons is die gelukkiges wat onsself kan help. So. hoe kan jy jou handel makliker en meer pret en winsgewende Wel, ek glo dat my Maklik Forex kleurgekodeerde Trend System kan maak handel maklik en pret en baie baie voordelig vir jou. Hoekom Omdat die handel met kleur is so rustig en so seker en so maklik nie. Dit vind van die moed om te spring in 'n bedryf is nou 'n maklike ding. omdat jy visueel kan sien dat al die kleure is in dieselfde trant, wat beteken dat verskeie aanwysers word bevestig 'n inskrywing. of 'n afrit. Wat beteken dit vir jou om vroeg te handel of staying up late te handel sal 'n vreugde, nie 'n maal die suite van aanwysers wat saamwerk is so verblydend en strelende en sal eintlik ontspan jy kry in en uit van die ambagte sal wees soos kind se speel, kan sy so maklik met die kleure wat ooreenstem met die maak van geld pret wees, want dit moet steeds finansieel onafhanklik is uiteindelik moontlik vir jou, kan jy begin om geld te maak vandeesweek Wie kan nie voordeel trek uit kleurgekodeerde handel. Slegs 'n colorblind man ek hoop regtig dit isnt jy (FYI, as die girly kleure Arent vir jou, net verander hulle Maak seker dat jy hou by dieselfde rooi of blou skakerings) Ok, laat nou 'n blik op hoe maklik dit handel stelsel is en hoeveel pret jy gaan hê kan jy sien waarom ek hierdie die kleurgekodeerde Trend Trading System noem dink jy jy kan handel op hierdie manier suksesvol Bring 10 minute of 1-2 ure handel wanneer jy wil om handel te dryf Moontlike 5-10 elke handel sessie Presiese inskrywings en uitgange maklik raakgesien Spesiale ondersteun aanwysers vir krag van die tendens die sjabloon is kleurgekodeerde met al die aanwysers wat jy nodig het jy kry 'n suite van aanwysers wat kleur gekoördineer om inskrywings is en uitgange maklik Een aanwyser gee jou wit Xs te hou julle uit wat wissel handel gebiede Gebruik een grafiek vir eenvoud of veelvuldige kaarte vir meer winste nonlagdot. ex4 AMABands. ex4 B-klok Silver. ex4 Bid-Vra Big Price. ex4 Chaotiese Trajectory. ex4 HeikenAshiSmoothedAlert. ex4 StochasticRSIOscillator - MT4.ex4 SuperTrend. EX4 Die G (roovy) Spot. ex4 trend. ex4 Trendchannel. ex4 TrendWave. ex4 vertikale lyn-beweeg met price. ex4 Aandag: Hierdie produkte volledige lys is ten volle voldoen aan die beleid en nie beskikbaar kopiereg nie oortree. Ek is 'n Gemagtigde Reseller van hierdie produk en ook die kopiereg holderMy Die meeste akkurate indikatore Ek twyfel die betroubaarheid van Stochastics, veral op laer tydsraamwerke. Wat doen jy definieer as betroubaarheid Wanneer Stochastics toon oorkoop of oorverkoop, 80 van die tyd, hierdie sein is verkeerd. Maar op groter tydsraamwerke dit kon bewys nuttig. Die dubbel Stochastics is die enigste een wat ek gebruik. Die seine is uitstaande van die res van die klomp. Om ons in te lig, kan jy die spesifieke sein wat mees akkurate al wys. Ek twyfel oor die betroubaarheid van Stochastics, veral op laer tydsraamwerke. Wat doen jy definieer as betroubaarheid Wanneer Stochastics toon oorkoop of oorverkoop, 80 van die tyd, hierdie sein is verkeerd. Maar op groter tydsraamwerke dit kon bewys nuttig. Die dubbel Stochastics is die enigste een wat ek gebruik. Die seine is uitstaande van die res van die klomp. Om ons in te lig, kan jy die spesifieke sein wat mees akkurate al wys. kan wees omdat stochstics werent ontwerp vir oorgekoop / oorverkoopte handel. die gebruik van hulle op die manier is verkeerd. Ek weet dit werk soms, maar dit is eintlik bedoel vir divergensie handel. (Wat is pretty much wat die dubbele stogastiese doen).Support en weerstand lines Die Bounce Soos die naam aandui, 'n metode van handeldryf ondersteuning en weerstand vlakke is direk na die weiering. Baie kleinhandel handelaars maak die fout van die opstel van hul bestellings direk op ondersteuning en weerstand vlakke en dan net wag om vir hulle handel te realiseer. Sure, dit kan werk by tye, maar hierdie soort handel metode veronderstel dat 'n ondersteuningsgroep of weerstandvlak sal hou sonder prys eintlik om daar nog. Jy mag dalk dink: Waarom hoef ek net aan 'n inskrywing orde reg op die lyn Op dié manier, ek verseker die beste moontlike prys. Wanneer speel die weiering, wil ons die kans te kantel in ons guns en vind 'n soort van bevestiging dat die ondersteuning of weerstand sal hou. In plaas daarvan om net die koop of verkoop van regs af die vlermuis, wag vir dit om eerste weiering voor die aanvang van. Deur dit te doen, jy vermy daardie oomblikke waar prys beweeg vinnig en deurbreek ondersteuning en weerstand vlakke. Uit ondervinding, vang 'n val mes wanneer die handel kan kry regtig bloedige Daar is twee maniere om onderbrekings te speel in die handel: die aggressiewe manier of die konserwatiewe manier. Die Aggressiewe Way Die eenvoudigste manier om breakouts speel is te koop of te verkoop wanneer die prys gaan oortuigend deur 'n ondersteuning of weerstand gebied. Die sleutel woord hier is oortuigend, want ons wil net aan te gaan wanneer die prys deur 'n beduidende ondersteuning of weerstand vlak met gemak. Die Konserwatiewe Way Stel hierdie hipotetiese situasie: jy besluit om 'n lang trek hoop voorraad sal styg na weerkaats van 'n ondersteuning vlak. Kort daarna het ondersteuning breek en jy nou vashou aan 'n verlore posisie, met jou rekening balans stadig val. Het jy A. Aanvaar nederlaag, kry die heck uit, en likwideer jou posisie of B. Hou vas aan jou handel en hoop prys styg weer As jou keuse is die tweede een, dan sal jy maklik verstaan ​​hierdie tipe van forex metode. Onthou, wanneer jy maak uit 'n posisie, die teenoorgestelde kant van die handel te neem nie. Sluiting jou lang handel op of naby gelykbreek beteken dat jy kort sal die voorraad met dieselfde bedrag. Nou, as genoeg verkoop en likwidasie van die verlies van poste gebeur op die gebreekte ondersteuning vlak, sal die prys te keer en weer begin val. Hierdie verskynsel is die hoofrede waarom gebreekte ondersteuning vlakke geword weerstand wanneer hulle breek. As jy wouldve geraai, met behulp van hierdie verskynsel is al oor die feit dat die pasiënt. In plaas van die aangaan reg op die breek, jy wag vir die prys van 'n terugsakking na die gebreekte ondersteuning of weerstand vlak te maak en gaan na die prys hop. 'N Paar woorde van waarskuwing dit nie gebeur al die tyd. Hertoetse van gebreekte ondersteuning en weerstand vlakke gebeur nie al die tyd. Daar sal tye daardie prys sal net in een rigting beweeg en laat jou agter. As gevolg hiervan, gebruik altyd stop verlies bestellings en NOOIT OOIT vashou aan 'n TRADE net as gevolg van HOPE 10.1k Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie Ek het dieselfde vraag in my kop toe ek begin handel. Dit is 'n klassieke nuweling fout. Aanwysers is wiskundige formules wat werk op die prys en volume tot 'n uitset gee. Deur ontwerp mees aanwysers is agter indicators. Understand dat die mark is mense, prys en volume. Die prys is alles. Deel en sentiment speel die volgende belangrike rol Terug in die dae wat dit gebruik te roep word quotReading die tapequot. Nou ek noem dit quotreading die screenquot Ek het min mense gementor, sommige mense moet net die prys skerm oop en kan dit lees. Sommige mense het net prys en VOLUME grafiek om die skerm te lees. Sodra jy hierdie absoluut korrek. Dan kan jy kyk na tegniese aanwysers. Min kan jy kyk na is die mark profiel, VSA, Stochastics, MACD, Moving gemiddeldes. (In geen spesifieke volgorde).Read hierdie boek. Herinneringe van 'n voorraad Operateur Sal maak jou oë oop. ) 3.8k Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie My antwoord sal 'n kort een, maar waarskynlik een van die mees winsgewende wees. Die mees betroubare voorraad (en termynkontrakte, Forex.) Aanwyser is die een wat jy maak geld. That039s dit. Elke handelaar is anders, sal iemand nog nooit 'n platform te gebruik sonder MACD en RSI, terwyl ek allergiese reaksies as ek sien meer as 2 lyne op 'n hele grafiek. As die man wat 'n lewende verdien deur klap Bollinger Bands is nie erger as die man wat 'n lewende verdien met 'n eksotiese handel stelsel en nie erger as die wat hard suiwer prys aksie handelaar. Op hierdie punt, sal sommige beswaar: quotyeah, maar dit is nie 'n antwoord. Wat is regtig die beste / mees betroubare voorraad indicatorsquot En my antwoord is: weer quotdude weer te lees. Almal is anders. There039s geen gekodeer, finale oplossing. As daar was, sou almal wil kopieer en plak dieselfde aanwyser en al sou swak wees (markte gee baie geld om die quotfew fortunatequot omdat die meeste verloor, nie omdat die meeste wen). Almal - en ek weet dit is 'n harde waarheid - het om te werk en gooi in sy omsigtigheidsondersoek selfs vir maande om uit te vind wat aanwyser (s) werk die beste vir hulle. 4.5k Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie Trading in aandele is riskant, meer so as jy onopgeleide is. Maar as jy 'n oog vir die spot markneigings, kan jy 'n netjiese hopie in 'n vinnige intra-dag handel te maak. Hoe werk dit? Tegniese ontleding is gedoen op grond van historiese prys beweging geplot op 'n twee-dimensionele grafiek. Een van die redes is dit gewild geword dat iemand kan kyk na die grafiek en kyk hoe pryse beweeg. Hoe om 'n voorraad Goeie volume en wisselvalligheid haal is 'n moet om te kry uit die handel. Terwyl volume ideaal moet ten minste 500,000 aandele, moet die voorraad 'n hoë beta, of wisselvalligheid het. Dit beteken dat as die indeks styg 1, moet die voorraad styg met meer as 1. Diegene wat don039t verstaan ​​die konsep moet toesien dat die verskil tussen intra-dag hoog en intra-dag lae pryse van 'n voorraad is ten minste R 10. tegniese ontleding is die studie van hoe die prys van 'n aandeel van vee of indeks beweeg op 'n aandelemark grafiek. Dit behels gewoonlik die gebruik van 'n aanduiding of ossillator om verskeie aspekte van die prys, insluitend tendense, prys wissel, prys en volume kombinasies, tempo van verandering, ens Die idee vir die gebruik van tegniese ontleding is dat die pryse is nie heeltemal random, maar eerder meet volg hulle prys patrone. As jy kyk na 'n grafiek you039ll sien dat daaglikse pryse vir die grootste deel, maak van dag tot dag. Die daaglikse prys van 'n voorraad het 'n verhouding met die vorige dae aksie en so aan. Selfs aandele met vlugtige prysbewegings 'n dag-tot-dag-verhouding en daarna, skep 'n patroon van beweging. Sommige van die mees gebruikte tegniese aanwysers is :( Charts voorsien van Fyers Een Best Trading platform in Indië) Hier is 'n paar maklike maniere om tegniese ontleding gebruik in jou handel met een of twee van toepassing aanwysers:. Tendens - kyk of die aandele prys is in 'n tendens is dit gaan op of af is dit 'n nuut gestigte tendens of 'n ou een (Aanwysers: Moving Gemiddelde MA, Gemiddeld Directional indeks ADX, MACD) Support / Weerstand kyk of die aandele prys op pad na 'n onlangse vorige hoë of lae in die prys en hoe sal die prys Wet wanneer dit tref die dieselfde vlak as 'n onlangse die prys beweging stop hoë of lae Will en reverse of deurbreek of is die voorraad op 'n 52-week hoog of laag en in die gesig staar nie weerstand (Aanwysers : Moving Gemiddelde MA, tendens lyne) Deel Bring tot belangstelling in 'n voorraad. Abnormale volume kan dui abnormale koop of verkoop aktiwiteit. (Chaikin geldvloei, OBV, tempo van verandering ROC) Prys patrone vraag aanbod amp het die prys opgegaan baie vinnig met geen breek of het die prys beweging gerus en begin om voort te gaan in die tendens rigting (Japanese kandelaars Cup met Hanteer) Gebruik die beste Trading platform om die akkuraatheid van jou analise te verbeter Check uit - Fyers Een Best Trading platform in Indië 2.3K Views middot View upvotes middot Nie vir Reproduksie


No comments:

Post a Comment