Sunday, October 16, 2016

Renko bars forex fabriek

Trading Renko geword Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 Posts hierdie draad is 'n uitvloeisel van 'n draad begin in die Programmering Discussion Forum wat geleidelik fokus verander van quothow 'n Renko scriptquot skryf aan quothow om handel te dryf Renkoquot so lyk dit meer gepas hier. Siek die bal aan die rol met 'n voorbeeld van wat Im handel nou en, op 'n sekere punt verder as daar belangstelling in hierdie onderwerp, siek post die aanwysers, ens wat Im met behulp van en direkte diegene wat nuut tot Renko om die nodige opvoedkundige materiaal . As jy reeds Renko verhandel, is dit die plek om te deel met ander wat nie kan doen wat jy doen en wil deel. Hier is wat Im tot deesdae: Die horisontale lyne op die grafiek is standaard Pivot Punte - Siek post die indi Im behulp gou (of jy kan vind / te gebruik een van jou keuse). Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ou Benjamin was reg geword Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 poste vir diegene wat nie weet wat Renko is, is daar 'n goeie verduideliking hier: en 'n basiese verduideliking van Pivot Punte hier hierdie draad is 'n uitvloeisel van 'n draad begin in die Programmering Discussion Forum wat geleidelik verander fokus van quothow 'n skrywe Renko scriptquot om quothow om handel te dryf Renkoquot so lyk dit meer gepas hier. Siek die bal aan die rol met 'n voorbeeld van wat Im handel nou en, op 'n sekere punt verder as daar belangstelling in hierdie onderwerp, siek post die aanwysers, ens wat Im met behulp van en direkte diegene wat nuut tot Renko om die nodige opvoedkundige materiaal . As jy reeds Renko verhandel, is dit die plek om te deel met ander wat dalk nie. Ek weet hoe om handel te dryf met Renko maar daar is geen ander keuse van die gebruik daarvan in Meta Trader so kan u pls plaas die aanwyser. Aangesluit September 2008 Status: Lid 137 poste bly daar is 'n Renko draad. Ek het alleen gevoel hier handel dit. Ek doen mal daaroor, ek het scalped en verhandel allerhande dinge, maar in terme van wag en aanpassing stop verliese i wasnt baie gedissiplineerd, maar eintlik handel Renko het my gehelp met dit. Ek gebruik 'n 5 pit Renko, kyk vir prys aksie, maw HHS hl lhslls ens En dan gooi ek in 'n Bollinger groep waar die middellyn is ingestel op 20, wat ek dink die meeste is maar op Ninja dit is vasgestel op 14. Ek handel saam gaan met die prys aksie, maar ook die gebruik dat daar in samehang met 'n mooi weerkaats die middellyn van die bb as jy 'n kyk in die grafiek met die blou vertikale lyne. Ek hou die RR met 1-1. Wel, ek gaan vir 1-1, maar soms in wins Ek skaal 'n paar op 8 pitte dan 12 en dan skiet vir 'n hardloper met die laaste paar. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword September 2008 Status: Lid 137 poste Ag, en ek gebruik 2 stelle stochs, geen werklike rede. Ek stel 'n vinnige by 8,3,3 en die ander stadiger te 12,3,3 en net graag wou sien dat hulle line-up saam dat die kans soort van 'n dubbele bevestiging vir myself help. Ek dont gebruik fancy aanwysers of EA. Net handel met stochs Renko en bb. Aangesluit Mei 2006 Status: Slegs een gebruikersnaam. 1367 Posts Gaan na hierdie skakel: en volg die eenvoudige instruksies. Ek gebruik dit met geen probleme (en ook 'n baie klein rol in die ontwikkeling). Die enigste bekende fout vind plaas wanneer die gebruiker probeer om 1 pit blokke gebruik met ShowWicks ware. As jy wil 1 pit blokke, seker wees om die gebruiker veranderlike ShowWicks vals gestel is. Daar is ook 'n kommersiële Renko script wat 30 euro kos vir die uitvoerbare. Jy kan dit Google en vind dit. Ive aangeheg ook die kaal bene spilpunt Indi (een van duisende laai op die internet). Laat my weet as jy enige probleme te vind. Ek was nie 'n fan van meta so ek Ninja Trader, sy vrye vir kartering en GFT vir uitvoering gebruik. Ek het voor gebruik 10-20 pit Renko maar vir my persoonlik Ek hoef nie die paitence. My persoonlikheid is beter geskik vir die 5 pit Renko. Ek sou graag wou deel en dra by die wat in jou draad as ons gaan As dit in orde met jou Lou. Ek is nie seker of jy wil hierdie streng hoër Renko reekse of wat ook al werk vir 'n paar, sodat ons kan almal leer en te bespreek, net laat weet my asseblief die vrymoedigheid om te plaas alles wat jy suksesvol gebruik. Dis wat die draad is hier vir. Ek het eers oor Renko kaarte van C4 en nitro. Hul eenvoud en vermoë om weg te neem directional verwarring was fantasties. Ek is bly daar is 'n onafhanklike draad vir Renko handel. Ek het probeer om suiwer Renko handel, sonder die meeste van die aanwysers van die ander drade, maar dikwels die prys gaan teen my te veel om my te troos vlak met betrekking tot die SL / tp. Die enigste ding wat ek kan dink is dat vir minder wisselvallig pare bv EU, AU, uchf ens, 'n 5 pit Renko nodig is, en vir vlugtige pare soos EJ, GJ, gu, 'n 10pip Renko nodig. Ek gebruik die stochs ek genoem in hierdie draad die 12 3 3 en die 8 3 3 en het hulle line-up OB / os. sy is besig om vir my vir my uit kak hou. Soos vir tp en sl dis 'n harde een na die sien van C4 nitro, die RR is nie groot daar. Maar ek dink as jy 'n hoë oorwinning koers sy ok. Maar ek haat dit 1 verloorder uit te wis 4 wenners. Wat ek doen, is geneig om aanvangsperiode stop verlies STE 3 bars van waar ek geloop wat 15 pitte (Ek gebruik 'n 5 pit Renko vir alle pare) behalwe bv daar is dit 3 pit Renko. So ek gebruik 'n 15 pit tp sowel om dit te maak 12:59 en dis al aanvanklike. Die stop verlies van 15 is net vir ingeval dit tenks 'n onmiddellike 15 pitte op my so gou as ek in die handel. Enige ander wyse as die handel beweeg my guns vir elke 5 pitte in my guns Ek skuif die stop up. Ek handel verskeie baie so ek is geneig om uit te skaal in 3rds. So het die eerste een is uit 8-10 pitte dan tweede 'n paar en dan so gou as stop kom om gelyk te breek Ek laat die laaste derde lopie na die groter beweeg te kry. Maar oor die algemeen die manier wat ek bestuur dit hou die RR 1-1 of soms beter. Sedert ek selde ooit dadelik gestop. As ek uit by my eerste 10 pit teiken en is nog steeds 'n paar en die prys aksie lyk versuur Ek mag dalk net kry uit dit alles. Net 'n gevoel, soms reg soms verkeerd, maar geen wins is 'n goeie wins te maak. Op hierdie manier is dit my hou in 'n goeie handel kry my uit 'n potensieel slegte handel, en die wat ek laat loop make-up vir dit. Maar dis hoe ek gestruktureer my s / l TPI wys jou hoe om handel te dryf Forex met 'n nul Indicators Jerry (Chicago, IL) Commodity Trading Adviseur Van: Jerry in Chicago, Commodity Trading Adviseur Dinsdag 09:36 Hi, my naam is Jerry en I8217m 'n kommoditeit Trading Adviseur met 'n reeks 3 en Series 34 lisensie van Chicago. Oor die afgelope 4 of 5 jaar het ek voorsien waardevolle opleiding en afrigting tot 500 forex handelaars net soos jouself van regoor die wêreld. Ek leer hulle hoe om forex handel met my eenvoudige Renko strategie vir die forex Renko kaarte. Ek het uiteindelik ontwikkel 'n Renko handel stelsel wat dit moontlik maak om my eenvoudige strategie te benut en 8220 Trade Forex met 'n nul Indicators 8220. Ja, ek het gesê ZERO AANWYSERS Na baie jare van help gefrustreerd valuta handelaars Ek het gou agtergekom baie van hierdie handelaars misluk as gevolg van 2 redes: Forex-handelaars nie 'n eenvoudige handel metode wat hulle 'n winsgewende rand gee. Hulle het nie die persoonlike dissipline om hul winsgewende voorsprong in die markte te ontgin. Het jy dink jy het die dissipline om my Renko strategie leer en uit te voer dit oor en oor vir winste Indien wel, my Renko handel metode kan wees presies wat jy soek. Kyk na die skoon en eenvoudige prentjie hieronder. Dit is 'n foto van een van my Renko kaarte. Hoe my Renko strategie maak forex makliker vir jou. Eenvoudig. Ek persoonlik wys jou hoe om 'n spesifieke 8220buy8221 opstel en 'n spesifieke 8220sell8221 opstel met behulp van my Renko kaarte identifiseer. Zero bykomende aanwysers Net suiwer prys aksie gebaseer op Renko bars. Ek sal julle onderrig aangaande my eie Renko bar vorming patrone vir beide 'n koop en verkoop handel setup. Dit sluit in beide rooi en groen forex Renko bars. Ek wens dit was so maklik soos net die veronderstelling al die groen boks is 'n koopsein en elke rooi blokkie is 'n sell sein. Maar dit is nie die geval nie, jammer. Jy sal eers ervaar baie prys whipsaws volgende so 'n aanname. My Renko strategie los hierdie probleem wat ek persoonlik wys en leer jy 'n baie spesifieke kombinasie van beide rooi en groen forex Renko bars vir beide 'n koopsein en 'n sell sein. Klik op die bestel knoppie hieronder en sodra jy betaal jou sal 'n direkte aflaai ontvang of hou net lees en ek sal jou meer oor my Forex Renko kaarte Trading System hieronder vertel. Is jy gereed om die eerste plek te begin 'n blik op wat 'n mens my kliënte in Australië te sê gehad het oor my strategie in sy eie woorde. Ek het net 'n kiekie van sy getuienis en gepos dit hier vir jou om te lees: Hoekom Beslis iemand kan volg My Strategie Miskien you8217re nuwe te handel of dalk you8217re 'n ervare handelaar met baie jare onder jou gordel forex. Wel dit doesn8217t saak op die ou end, want my forex Renko strategie is so eenvoudig om te volg dat enigiemand dit kan doen. Het jy 'n blik op hierdie twee foto's: tabel 1 - Tipiese Kandelaar Grafiek Grafiek 2 - Renko Chart Nou watter een dink jy sou makliker vir beide kaarte handel wees wys presies dieselfde inligting. So vertel my, waar moet jy op en af ​​van 'n handelsmerk op Chart 1 My Renko handel stelsel leer jy baie eenvoudige, maar spesifieke Opstellings vir beide koop ambagte en verkoop ambagte. Die opstel van 'n kombinasie van beide rooi en groen Renko bars. Jy kan hierdie strategie gebruik met enige valuta handel pair, enige tyd raam, enige tyd van die dag. Nou, kyk na die volgende grafiek: Kandelaar Grafiek behulp MACD aanwyser As ons kyk na die grafiek hierbo, sien hoe die MACD aanwyser CROSSOVER (aangeteken in die geel sirkels) gebeur net ná 'n groot sprong of daling in die prys. So as jy was om te vertrou op dit vir 'n handelsmerk inskrywing, you8217d mis die groot skuif in die prys. Hoekom is dit omdat it8217s n sloerende aanwyser ophou met behulp van sloerende AANWYSERS Hoe my Renko strategie maak handel forex makliker en meer effektief vir jy Eenvoudige ek leer jy die presiese koop setups en verkoop setups met behulp van slegs Renko kaarte. ZERO AANWYSERS ZERO raai MEER wen ambagte Dit sal jou 15 minute neem om my volkleur handleiding te lees en nog 15 minute om af te laai 038 installeer 'n Renko verhandelingsplatform (as jou huidige makelaar ondersteun nie Renko kaarte). So, het jy 30 minute om my Forex Renko Trading System My persoonlike eenvoudige leer nog baie doeltreffende Renko koop en verkoop setups. My ideale Renko instellings vir scalping, Swing, en die posisie setups. My Handel afrit strategieë vir al drie tipes van handel style. en nog baie meer Terugbetaling beleid: Daar is geen terugbetalings as gevolg van hierdie 'n digitale produk. Jammer, maar ek dink my produk te waardevol om weg te gee gratis en dit wouldn8217t eerlik te wees om my honderde ander tevrede kliënte. As jy hierdie beleid nie kan aanvaar, moet asseblief nie my produk te koop. Deur die aankoop van my produk te aanvaar my terugbetaling beleid. DISCLAIMER: CFTC REËL 04:41 hipotetiese prestasieresultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder word beskryf. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Trouens, daar word dikwels SHARP VERSKILLE TUSSEN hipotetiese prestasieresultate en die werklike RESULTATE VERVOLGENS bereik deur ENIGE betrokke handelsplek PROGRAM. EEN van die beperkinge van hipotetiese prestasieresultate is dat hulle oor die algemeen VOORBEREID met die voordeel van agterna. Daarby het hipotetiese TRADING nie gepaard met FINANSIËLE RISIKOBESTUUR nie, en geen hipotetiese TRADING REKORD kan heeltemal REKENING vir die impak van finansiële risiko in die werklike handel. BYVOORBEELD, die vermoë om VERLIESE weerstaan ​​OF om te voldoen aan 'n bepaalde TRADING PROGRAM ten spyte van verliese met die verhandeling wesenlik POINTS wat ook nadelig beïnvloed WERKLIKE handelsresultate. Daar is talle ANDER faktore wat verband hou na die markte in die algemeen of OP die implementering van enige spesifieke bedryf program nie ten volle in berekening gebring word by die opstel van hipotetiese PRESTASIE resultate en almal kan 'n nadelige invloed WERKLIKE TRADING RESULTS. Renko kaarte is suiwer prys aksie kaarte sonder tyd faktor in hulle. In teenstelling met gereelde tyd kaarte wat 'n kers / bar na 'n stel interval van tyd te trek, sal 'n Renko grafiek net 'n blok te trek wanneer die prys 'n sekere afstand in prys het verskuif. Hierdie afstand is ook bekend as die blok grootte. Jy kan Renko blok groottes te pas by jou voorkeure met die aangehegte Expert adviseur (EA) aan die onderkant van die bladsy. Hier is 'n pond / dollar Renko grafiek met 'n blok grootte van 10 pitte. Daar is 'n hele paar verskillende Renko strategieë. Sommige strategieë te neem ondersteuning en weerstand op die Renko grafiek in ag neem. Die Renko strategie Ek aanbieding sal nie faktor in stutte of weerstande. Die strategie Ek sal teenwoordig wees suiwer gebaseer op die mees onlangse rigting in die prys. Handel inskrywing plaasvind ná twee agtereenvolgende blokke in dieselfde rigting getrek. Die inskrywing (koop / lang of te verkoop / kort) sal ook in die rigting van die twee getrek blokke. Sien voorbeelde hieronder. Verlaat en reverse handel oor teenoorgestelde sein. Die meeste wat jy kan verloor op een handel is drie blokke waarde van pitte sedert die blok wat jy op aangegaan nie trek in die teenoorgestelde rigting (langs mekaar). As gevolg hiervan, moet jy bereken jou maksimum risiko gebaseer op die pit totaal van drie blokke (posisie grootte sakrekenaar). Daar is nog 'n Renko Expert adviseur (EA) beskikbaar wat nie trek ommekeer blokke langs mekaar, maar dit is nie om gebruik te word met hierdie strategy. D edurende die laaste 10 jaar het ek letterlik spandeer 1000 s en 1000 s op verskillende forex stelsels . Jy hoef nie na 'n ander sent van jou swaarverdiende geld te bestee nadat jy jou hande op my Forex Renko kaarte FX Trading System Ek het uiteindelik 'n Forex Trading System wat my eenvoudige handel metodes volg om te leer hoe dat JY sal toelaat en enigiemand ontwikkel om handel Forex met 'n nul Indicators Ja, ek het gesê ZERO AANWYSERS Ek persoonlik geskep en ontwerp van hierdie eksklusiewe forex stelsel. My forex metode is ten volle verstelbaar om 'n tipe van forex handelaar pas. Ek kan jou help met die ontwikkeling van 'n persoonlike handel benadering tot jou handel persoonlikheid pas met my Forex Renko kaarte FX Trading System. As jy moeg is van een grootte pas almal forex stelsels. hou lees. Ek het gewerk met 100'e van forex handelaars. Die meeste handelaars smag na 2 redes: 1. hulle nie 'n handels rand, of 'n winsgewende handel stelsel 2. hulle gebrek aan dissipline Het jy die dissipline om 'n eenvoudige, maar doeltreffende forex stelsel leer Indien wel op die bestel knoppie om te koop nou net so sodra ek u betaling ontvang via kredietkaart of PayPal jy sal die direkte aflaai skakel kry. Miskien het jy splinternuwe forex of jy is die handel forex vir 'n paar jaar Of jy nou 'n beginner of ervare forex handelaar, my Forex Renko kaarte FX Trading System is eenvoudig en maklik om te volg. Neem 'n blik op die volgende 2 foto's: tabel 1 - normale kandelaar grafiek grafiek 2 - Forex Renko kaarte Watter grafiek lyk makliker om handel te dryf Beide kaarte verteenwoordig dieselfde inligting die USD / CAD geldeenheid paar vanaf Woensdag 24 Augustus 2011 tot Vrydag 26 Augustus 2011. Vra jouself die volgende vraag: Waar kom ek op en af ​​van 'n handelsmerk op grafiek 1 My Forex Renko kaarte FX Trading System sal leer en wys jou 'n baie spesifieke opset vir beide koop ambagte en verkoop ambagte. Hierdie spesifieke setups te benut BEIDE rooi en groen Renko bars. Jy kan enige geldeenheid paar, enige tyd raam, enige tyd van die dag / nag handel. grafiek 3 - kandelaar grafiek met MACD Soos jy kan sien in grafiek 3 met 'n standaard MACD toegepas, die MACD CROSSOVER in geel sirkels voorkom na 'n groot skuif op of af in die prys. In werklikheid, die geel sirkels op die prys grafiek verteenwoordig 'n meer geneig handel inskrywing as jy staatmaak op MACD CROSSOVER vir handel inskrywing. Jy hoef net mis die meeste van die groot prys beweeg. MACD CROSSOVER is 'n sloerende aanwyser. So moet jy jouself vra een vraag in hierdie scenario. Vraag: Waar sal ek my Stop Loss en hoe groot sou dit wees om logiese sin op die kaarte te maak as ek wou 'n handel ophou met behulp van sloerende AANWYSERS plaas ophou met behulp van sloerende aanwysers Hoe my Forex Renko kaarte FX Trading System maak handel forex makliker vir jou Simple. Ek leer my eie koop opstel en verkoop opstel met net Renko kaarte. Zero Indicators A koop of verkoop sein word verteenwoordig deur 'n spesifieke volgorde van BEIDE rooi en groen forex Renko bars. Jy kan nie outomaties aanvaar al die groen boks is 'n koopsein of elke rooi blokkie is 'n sell sein. My Forex Renko kaarte FX Trading System hierdie probleem oplos Dit wys en leer jy 'n baie spesifieke kombinasie van beide rooi en groen forex Renko bars vir beide 'n koopsein en 'n sell sein. Jy sal die konteks van die gebruik van hierdie forex Renko bars saam met forex geleenthede vind leer. Ek gebruik duidelik geïllustreer volkleur foto's met 'n baie beskrywende teks. Ek wys jou wat grootte Renko bars en watter tyd raam werk die beste vir 3 verskillende tipes forex handelaars Scalpers, Swing Handelaars en posisie Handelaars. My Forex Renko kaarte FX Trading System is goed geskryf en sal toelaat dat enigiemand so gou as moontlik om te begin Dit sal jou 15 minute neem om my volkleur handleiding en nog 15 minute lees om af te laai amp installeer 'n Renko verhandelingsplatform (as jou huidige makelaar nie doen ondersteuning Renko kaarte) Daar is 'n aantal van handel platforms wat Renko bars ondersteun sodat jou huidige makelaar hulle reeds kan ondersteun. Indien nie maar 'n paar van die meer populêre sluit TeleTrader, Ninja Trader en MT4. Let asseblief daarop dat ek gee jou 'n volledige Renko strategie, maar kan nie moontlik ondersteun al die verskillende handel platforms daar buite, sodat jy as 'n platform spesifieke vraag vir die opstel van jou kaarte wat jy net nodig het om ons te kontak tegniese ondersteuning vir die verhandelingsplatform. So, jy dink jy kan spandeer 30 minute leer my Forex Renko kaarte FX Trading System Klik op die bestel knoppie om te koop NOU Sodra ek ontvang jou betaling via PayPal of kredietkaart, sal jy onmiddellik in staat wees om my Forex Renko kaarte aflaai FX Trading System Pro Renko bars MT4 sagteware 8211 Renko kaarte deur OVO Disclaimer: Enige advies of inligting op hierdie webwerf is algemene advies Slegs - Dit neem nie in ag jou persoonlike omstandighede, moet asseblief nie handel te dryf of belê uitsluitlik op grond van hierdie inligting. Deur die lees van enige materiaal of die gebruik van die inligting in hierdie webwerf kan jy dit eens dat dit 'n algemene onderwys materiaal en jy sal 'n persoon of entiteit wat verantwoordelik is vir verlies of skade as gevolg van die inhoud of algemene raad wat hier verskaf word deur ElectroFX, sy werknemers, direkteure of nie hou mede-lede. Futures, opsies, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, Spot Forex, CFD's, opsies of ander finansiële produkte. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek in enige materiaal op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hoë Risiko Waarskuwing: Forex, Futures, en handel opsies het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy moet bewus wees van die risiko's van 'n belegging in buitelandse valuta, futures, en opsies en wees bereid om dit te aanvaar ten einde handel te dryf in hierdie markte. Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Moet asseblief nie handel te dryf met geleende geld of geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Ons sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Onthou asseblief dat die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Geldeenheid oorloë Spesiale. 25 Korting Ons gebruik koekies om te verseker dat ons gee jou die beste ervaring op ons webwerf. As jy aanhou om hierdie webwerf te gebruik sal ons aanvaar dat jy tevrede is met dit is. OK


No comments:

Post a Comment